Wednesday, September 07, 2005

Sebelum Subuh di JB

Aku terbangun pada jam 3.30 pagi. Lama benar aku tidur sejak jam 5.00 petang. Mulanya rasa nak tidur sekejap saja kerana ada rancangan untuk pergi cari hotspot dan melayari internet. Nak chatting dengan members chat yang biasa. Dalam senarai chatter aku ada tiga orang wanita yang sering chat ngan aku. Disamping itu yang lain mostly maknyah atau crossresser.

Lepas bangun aku rasa lapar dan terus bersiap untuk keluar. Tinggal di hotel memang tidak ada masalah, lagipun aku ada kereta. dalam kepala memang dua perkara yang terlintas pada wakti itu. Satu nak syoru dan satu lagi nak tengok pondan. Aku pun menghala ke bandaraja JB dan tempat biasa yang aku kunjugi ialah Jalan Dhoby. singgah di Dhoby Cafe di tempa jalan tu. Lenggang saja. Maklumlah dah hampir jam 4 pagi. Minta teh O ais limau dan makan sebungkus nasi lemak. Sejukkk dah. Tapi kerana lapar balun saja.

Lepas makan merayau tempat pondan hang out. Tak ramai. Rak macam dulu, pondan-pondan KL semua lari sini. Adalah 5-6 orang pondan. Tengok pun konek tak naik.

Kemudian aku memandu ke satu lorong sebelha bank HSBC. Nampak seorang pondan yang pakaiannya amat seksi. Pakai Micro mini dan tank top warna rose. Hati berkenan tapi dah disambar oleh lelaki berkereta di hadapanku. Tengok pondan tu pun dah buatkan konek aku keras (aku tidak pakai seluar dalam masa tu). Memang taste aku.

Satu lagi tempat ialah di JPJ lama (betlu ke?). Dula tempat tu lenggang waktu malam. Aktiviti pun sekadar pondan-pondan hang out mencari pelanggan dan pengunjung atau bakal pelanggan yang membuat tunjauan sebelum melanggan. Sekarang tempat tu dah berubah. Dah ada kedai motor dan kedai makan yang buka hingga pagi. Pondan pun dah ubah tempat. Mereka sudah ke lorong belakang yang lebih gelap dan tidak expose sangat. Di sini ramai juga dan yang seksi-seksi. Semasa memandau melalui lorong itu sambil meninjau pondan-pondan aku nampak seorang yang cukup jelita. Dia memakai pakaian serba putih (mungkin kelabu). Kalau ambil dia memang berbaloi. Sayangnya dia berkumpul dengan 3 orang rakan seperjuangannya. Kalau tidak pasti aku langgan dia dan terbang RM 50.00 aku.

Akhirnya aku tidak ambil sesiapa,

1 Comments:

Blogger leanordalexander89735556 said...

i thought your blog was cool and i think you may like this cool Website. now just Click Here

3:18 PM  

Post a Comment

<< Home